19.06 / Meniny má Alfréd

Developer Avionov mení stratégiu expanzie

Bratislava 31. októbra (OTS) - Developer, vlastník a prevádzkovateľ nákupných centier Avion Shopping Park spo...

Bratislava 31. októbra (OTS) - Developer, vlastník a prevádzkovateľ nákupných centier Avion Shopping Park spoločnosť Inter IKEA Centre Group ČR/SR plánuje posilniť svoju pozíciu na českom a slovenskom trhu a mení expanznú stratégiu: „Chceme rozšíriť naše portfólio obchodných destinácií v Českej republike aj na Slovensku, a to nielen cestou otvorenia nových centier spoločne s obchodným domom IKEA, ale aj prípadnou akvizíciou existujúceho nákupného centra či retail parku,” uviedol David Nekovář, nový riaditeľ pre expanziu spoločnosti Inter IKEA Centre Group ČR/SR.

Developer má záujem o existujúce nákupné centrá, ktoré majú potenciál, kvalitnú lokalitu, dobrú dopravnú dostupnosť a priestor na ďalší rast. „Prioritou sú centrá vo väčších mestách s veľkou spádovou oblasťou. Zdroje na prípadnú akvizíciu máme pripravené, zatiaľ však chýba kvalitná ponuka,” dodal David Nekovář. Developer IICG aktuálne ukončuje proces prvej akvizície existujúceho centra – WOLA Center v poľskej Varšave.

Spoločnosť IICG ČR/SR aktuálne vyberá aj vhodné lokality na stavbu nových centier Avion Shopping Park a analyzuje potenciál týchto destinácií. „Chceli by sme časom byť bližšie k ešte väčšiemu počtu zákazníkov nielen v Česku, ale i na Slovensku. Zároveň však kladieme veľký dôraz na naše fungujúce centrá a maximálne využívame ich potenciál. Naším dlhodobým cieľom je, aby centrá boli atraktívne tak pre zákazníkov, ako aj pre nájomníkov. To si žiada neustálu obmenu ponuky a jej prispôsobovanie sa trhovému potenciálu,” dodal David Nekovář.

V súčasnosti spoločnosť IICG ČR/SR vlastní a prevádzkuje tri nákupné centrá Avion v Česku a jedno na Slovensku. Podľa riaditeľa expanzie na oboch trhoch ešte stále existuje priestor pre nové nákupné centrá: „Cieľom spoločnosti IICG je priniesť zákazníkom moderné nákupné priestory s komplexnou ponukou, ktorá vyhovuje súčasným trendom. Berieme do úvahy aj to, do akej miery bude nákup na internete ovplyvňovať nákupy v obchodoch. Aj napriek výraznému posunu v telekomunikačných technológiách som presvedčený, že ľudia sa budú aj naďalej chcieť niekde stretávať a my sa budeme snažiť im na stretnutie a spoločné trávenie času vytvárať vhodné podmienky,“ uzavrel David Nekovář.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

Kam ďalej?

Oplatí sa cestovné poistenie?Poistné podvody najviac lákajú majiteľov áut. Úspešnosť odhalení sa zvyšujePolovica šoférov má zhoršený zrak. Niektorí by za volant nemali sadať vôbec

Užívatelia: Najaktívnejší / Najlepšie hodnotení

Diskusia · 0 komentárov

Pridať komentár