Pre využitie tejto funkcie
musíte byť prihlásený:

Registráciou získate možnosť:

- hodnotiť komentáre
- pridávať články do obľúbených
- písať články
- prístup k archívu topnoviniek
- a mnoho iného...

Prihlásiť sa
a využívajte výhody registrácie:

Zabudli ste heslo?

Konto: / Registrovať
22.08 / Meniny má Tichomír
Môj účet   ·    Obľúbené články   ·    Reakcie

Cestovnému ruchu Vianoce prajú

11.12.2013 17:32

Preplnené obchodné domy a vyťažené zásielkové spoločnosti v dnešnom období predpovedajú príchod Vianoc snáď rovnako, ako vianočné trhy na námestiach.

   

Výhercovia súťaže o tri pobyty 1+1 na tri dni v Hoteli Minerál Dudince: Marianna V., Alexandra Š., Richard B., výhercom gratulujeme

Pokojným sviatkom tak predchádza tradičná nákupná horúčka. Nákupné správanie spotrebiteľov v tomto období   sa analyzuje veľmi podrobne a z roka na rok je možné sledovať viaceré významné zmeny. Jednou z nich je nárast nákupu darčekov na internete. Rovnako je možné sledovať zmenu tovarov, ktoré sú obľúbenými vianočnými darčekmi. Kým v minulosti sme sa snažili čo najpresnejśie trafiť do vkusu našich blízkych a priateľov, ktorých sme chceli obdarovať, dnes sa radšej spoľahneme na darčekové poukážky a výber konkrétneho darčeka necháme na obdarovaného. Ďalšou zaujímavosťou je nákup služieb pre našich blízkych, ktorý je taktiež zabezpečený vo forme poukazov. Tomuto trendu sa prispôsobujú aj zariadenia služieb cestovného ruchu a na vianočný trh prichádzajú s ich pestrou ponukou.

V segmente cestovného ruchu zvýšený predaj darčekových poukazov na pobyty zaregistrovali aj slovenské kúpele. PR manažérka spoločnosti Kúpele Dudince, a.s., Jana Hanáková vyjadrila veľkú spokojnosť s predajom pobytom v predvianočnom období. „Pri predaji darčekových poukazov v mesiacoch november a december sme zaznamenali vysoký objem objednávok liečebných ako aj relaxačných pobytov. V medziročnom porovnaní môžeme hovoriť o niekoľkonásobnom zvýšení počtu vystavených a zaslaných darčekových poukazov, ktoré budú robiť ľuďom radosť najmä pod vianočným stromčekom“.  Keďže poukazy sa dajú vystaviť aj s celoročnou platnosťou na rok 2014, takýto darček poteší minimálne dvakrát – raz pod stromčekom a druhý krát priamo pri čerpaní služieb. Ďalšou zaujímavosťou je aj zmena klientely, ktorá má o takýto druh služby záujem. Ako uvádza p. Hanáková: „Aj pri predaji darčekových poukazov sledujeme trend posunu vekovej štruktúry klientely, keď nielen deti kupujú poukazy svojim rodičom ale aj rodičia svojim deťom. Tu zaznamenávame zvyšený dopyt po pobytoch Romantic, kde sú spojené kvalitné hotelové a gastronomické služby s profesionálnou zdravotnou starostlivosťou a relaxom v kúpeľoch“.

Podľa riaditeľa Hotela Minerál Dudince, Martina Beňucha, nemusel hotel vyvíjať mimoriadnu marketingovú aktivitu v predvianočnom období. „Samozrejme sme investovali do marketingu pred Vianocami  o nejaké percento financií navyše, no najviac nám pomohla špeciálna akciová ponuka hotela, kde v tomto období ponúkame pobyty pre dve osoby, pričom klient platí len cenu pobytu pre jednu osobu. Veľký úspech pri predaji vianočných darčekových poukazov pripisujeme práve tejto akciovej ponuke a rovnako aj tomu, že aj pri týchto zvýhodnených objednávkach bezplatne vystavujeme a zasielame poukazy našim klientom. Som presvedčený, že klienti si dnes dokážu pomocou internetu vytvoriť vynikajúci prehľad ponúkaných produktov na trhu cestovného ruchu,  a práve preto radšej investujeme do kvalitného obsahu pobytových balíkov za zaujímavé ceny ako do veľkých objemov pri nákupe reklamného priestoru.“

Ako je zrejmé aj z vyjadrení zástupcov jednotlivých zariadení cestovného ruchu, darovať službu, ktorá poteší snáď na viac krát, a pritom ešte  aj pomôže (najmä ak je spojená s využitím kúpeľných procedúr) je dnes „in“. Veríme, že pri výbere vhodného darčeka sa inšpirujete aj ponukou služieb hotelov, či kúpeľov a darujete niečo viac ako len poukaz – a to oddych, pohodu a zdravie.

Viac informácií nájdete na webovej stránke Hotela Minerál Dudince alebo na kupeledudince.sk

Kam ďalej?

Birdy live! Zaži ju už túto nedeľu.Ako za napísanie jedného blogu vyfasovať 50 eur?Nová nápojová kategória cideru na Slovensku. Na trh vstupuje Kingswood

Užívatelia: Najaktívnejší / Najlepšie hodnotení

Diskusia · 0 komentárov

Pridať komentár